Mer agilityträning

 Idag är det väl egentligen meningen att man ska demonstrera men då jag aldrig gjort det förut så vad är det för mening med att börja med det nu?! Ja ingen enligt mig så jag for iväg och tränade agility istället och det var nog mycket roligare för både mig och Marwin. Och sällskap hade vi av Jessica & Erika med vovvar så det var fler som struntade i det där med att demonstrera ;)
 
Det gick riktigt bra idag också! Fin kontakt mellan matte och Marwin och det flöt på riktigt härligt. Men en sak vi måste träna upp är farten på slalomet. Han är riktigt säker på hur hela slalomet ska tas men vi skulle kunna tjäna mycket tid på tävling om det gick snabbare.
 
Du & jag matte...
 
Efter träningen tog jag och grabbarna en härlig promenad i skogen så de fick skita ner sig ordentligt. Så nu är både trötta och nöjda och ligger och sover i varsitt hörn.

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva

Tack för gratulationen!

Vad roligt att det går bra för Marwinbarnen i utställningsringen :)

2013-05-15 @ 16:32:30
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0