Frode 11 år <3

Idag har vi firat Frode som fyller 11 år! Vi började dagen med att åka in till Tasseborg där Frode fick välja ut något gott att tugga på och så köpte jag två korvar med färskfoder som nåt extra gott att blanda i kvällsmaten. Och så blev han bjuden på godis av expediten också som han även skällde ut när hon inte hade mer att bjuda på ;) Han är en riktig pajas den gubben <3
 
Sen på hemvägen stannade vi vid en tjärn där vi var i nästan 2 timmar och där vovvarna fick röja runt bäst de ville. Frode strosade mest runt och gnagde på pinnar, smakade på några grässtrån, rullade i mossan och tog sig ett svalkande litet dopp emellanåt. Och så skällde han på vovven på andra sidan tjärnen, som egentligen var ekot av hans eget skall men det är ju inte så lätt att veta ;) Marwin & Penny ägnade sig åt att bada, bada och återigen bada! Men så är de trötta också!
 
Väl hemma igen fick de tugget som Frode valt ut och till kvällsmaten färskfodret som var smaskens enligt dom men jag tyckte det luktade nåt ofantligt vidrigt! Men bara vovvarna är nöjda så är jag nöjd och en korv finns kvar tills imorgon men då tror jag att jag tejpar igen näsan först ;)
 
Världens bästa Frode <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stor Grattiskram till födelsedagsbarnet och lika stor Grattiskram till super placering i Umeå. Vilken inledning på sommaren. Gillar kortet på dig och Marwin från Umeå, så fint.
Kram tjejligan

2013-06-08 @ 12:29:16
URL: http://www.ljuslyktans.se
Postat av: Susanne P

Grattis till den ädle mannen!

2013-06-09 @ 23:23:21
URL: http://www.susannep.blogspot.se
Postat av: Susanna

Grattis Frode!!! Och grattis till lysande utställningsresultat! Viltspår måste väl passa Penny perfekt. Stenarna är klara 😀.
Susanna och Birk.

2013-06-10 @ 08:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0