Trimkurs

Idag har jag hållit en trimkurs i Goldenklubbens regi. Det var andra gången jag höll i en sån. Sist var i våras och då var jag så nervös att jag bara tyckte att jag babblade om en massa osammanhängande saker. Men denna gång kändes det inte lika nervöst och nåt måste ju iaf blivit rätt då deltagarna var nöjda :) Till hjälp hade jag alltid lika trygga och trevliga Ann-Marie! Känns skönt att ha henne där som kan hålla reda på virriga mig ;)

Det var tre deltagare som alla var riktigt duktiga och fick till trimningen bra på sina hundar! Så de kommer nog inte ha några problem med att trimma sina hundar själva i framtiden.

Efter att kursen var avslutad trimmade jag av Ann-Marie's 4 grabbars fronter som tack för hjälpen. Och så fick jag ju lite hundar att träna på samtidigt :)

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Kul :) Lukas skulle verkligen behöva sig en omgång, kanske på tiden jag tar tag i saken om han inte ska agera tomte till jul ;)

2012-11-18 @ 08:37:54
URL: http://busgolden.se
Postat av: Susanna

Å ni är tillbaka igen! Det har vi väntat på.

2012-11-21 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0