Long time...

Längesen jag bloggade nu. Men jag har inte haft nån lust med tanke på allt som varit. Först Frode och sen Marwin som också blev dålig. Men nu är alla pigga och krya och det är full fart!

I helgen var jag på en inofficiell utställning som anordnades av J/H kennelklubb. Ställde ut Penny för träningens skull då jag vill kunna visa henne fritt och såg då denna utställning som ett perfekt tillfälle för det. Hon blev den enda vuxna som fick HP så då blev hon automatiskt BIR också. I gruppfinalen blev hon placerad på en fin 3:e plats!

Marwin's son Santos "Seamountain's Xclusive Xanthos", ägd av Jossan Arvidsson var också anmäld i klassen valpar 6-9 månader och vann sin klass med HP och vann sen mot tikvalpen och blev då BIR-valp! Sen gick han och vann gruppen också av bara farten men blev tyvärr oplacerad i finalen men både matte & vovve var så duktiga och man kunde inte se att det var premiär för båda två!

Nu laddar vi vidare mot dubbelutställningen helgen 24-25/11 och så hoppas vi på snö snart så vi kan börja åka skidor! Eller jag åker och hundarna drar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0