Går och går...

Jag, Marwin och Penny håller på och försöker få oss i fin form. Vi promenerar mest några kilometer varje kväll i raskt tempo. Och på dagarna blir det mest minst en timmes promenad i skogen. Jag själv har som mål att få bättre kondis och att tappa nåt kilo vore ju inte heller fel. Och vovvarna är det tänkt att de ska få välmusklade och fasta fina kroppar. Frode som inte har samma ork som förr får hänga med på skogspromenaden men på kvällen får han en alldeles egen runda innan de andra där han kan strosa runt och lukta som han själv vill. Vilket han säkert tycker är alldeles utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag försöker som du, men nu längdar jag till skidorna igen. Då kan man åka en regäl tur. Har insett att Viskos mest intensiva träning, efter vila från skogen, det är dummy och även söket. Vilken energi. Ska försöka hinna med någon dummy innan han ska in i ringen - när det är utställning.

2012-11-09 @ 11:32:24
URL: http://rodmyransgolden.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Duktiga ni är :)

2012-11-10 @ 13:45:01
URL: http://busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0