Deprimerande väder

Andra dan i rad som blötsnön vräker ner från himlen och det är riktigt deprimerande. Vill ha vår med sol och värme nu. Vädret har sett ut såhär nu i över en månad. Men dom lovar iaf bättring till veckan och det hoppas jag verkligen. För suget att träna med hundarna är som bortblåst när man måste klä på sig som mitt i vintern.

Idag har jag varit och köpt grindar till bilarna. Något som jag tänkt göra i flera år men till slut så fick jag ändan ur ;-) Känns bra att kunna öppna bakluckan utan risken att hundarna flyger rätt ut plus att man kan ha öppet när det är varmt ute.


Nu sitter vi säkert...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det är ett jäkla skitväder, man tappar inspiration till allt, t.om. för robotbygge haha. Bra det blev med grindarna och säkert. Men de såg lite snopna ut där bakom gallret.

Kram

2012-05-05 @ 20:19:54
URL: http://www.ljuslyktans.se
Postat av: Kristina

Perfekt med grindar. Skulle haft det. När vädret är så tråkigt och blött, vill man inte göra någonting.

2012-05-06 @ 09:08:21
URL: http://rodmyransgolden.se
Postat av: Susanna

Bra investering du gjort! Det är så skönt att kunna ha luckan öppen. Birken tackar för leksakerna!

2012-05-06 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0