Skogstur...

Idag har vi inte gjort mycket men det har blivit en tur i skogen i alla fall. Och Penny hittade en lerpöl att leka i men jag hann stoppa henne innan hon blev helt lerinpackad. Men sen på vägen tillbaka så var hon ju tvungen att visa Marwin lerpölen hon hittat men inte fick de bada denna gång heller. Snopet för dom :P

I veckan har vi tränat lite lydnad men jag längtar tills snön på baksidan försvinner så vi kan använda vår alldeles egna lydnadsplan. Och nu måste jag ta tag i rutan så den sitter för Marwin så vi kan ge oss på 2:an senare i vår. Och för Penny är målet att vi kanske ska kunna komma till start i 1:an till hösten nån gång. Och inte ska väl det vara några problem bara jag tar tag i det. Men allt blir så lättare bara all snö & is försvinner och det blir ljust på kvällarna när jag har min bästa tid på dygnet.


Kommentarer
Postat av: Susanna och Birk

Men matte då,klart de ska ha ett gyttjebad!

2012-03-19 @ 19:04:24
Postat av: Caroline o. Lukas

Va, fick de inte bada!? Kan inte alls förstå varför du inte vill ha två lerinpackade golden med dig hem från promenaden ;)

Klart det inte blir några problem när ni väl kommer igång med träningen.



Och GRATTIS till att Marwin ska bli pappa!! Jättesnygga föräldrar.

2012-03-30 @ 17:04:58
URL: http://busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0