Härliga vårvinterdag!

Nyss inkommen från en härlig promenad i det underbart fina vädret. Solen skiner från en klarblå himmel och det är ett par minusgrader ute. Väder som gjort för att vara ute hela dagen lång men man har ju ett arbete att sköta också så det går ju inte för sig. Men jag är ju ledig nån timme mitt på dagen så jag hinner ju njuta en stund i alla fall.

Har märkt att Penny har en försmak för både älg- och rådjursskit så det gäller att ha ögonen med sig när man är ute så hon inte hinner smaska i sig för mycket av dom frusna delikatesserna. För jag kan tänka mig att det inte är så bra för magen med för mycket sånt som ligger och skvalpar där.

Nu börjar det även krypa i fingrarna att komma igång med både apporteringsträningen och agility'n. Men än är det för mycket snö kvar. Och jag ser fram emot ett år fyllt med många hundaktiviteter. Och i år har jag lyxat till det med att ta ut 4 semesterveckor på rad! Vet inte när det hände sist men ett bra tag sen är det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Lena Deimo

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att det är så mycket roligare med bloggar. Härligt att du är fylld med nya mål och lägger uppträningen redan. Jag ska nog hålla reda på er:) Själv har jag nog gett upp nu - har ideliga problem med hälsan, men är glad att jag har hundarna som drar ut mig i solskenet. Förmodligen kommer jag att arbeta om manuset till Hundhimlen... Bloggen som jag börjat med är en sorts kladd för lite nya ideer som ska in i manuset. Kattdamerna är shälvklart kvar! Ha det gott i solen.

2012-03-06 @ 12:33:05
URL: http://underhundstjarnan.blogspot.com
Postat av: Caroline o. Lukas

Solen sken här också och vårkänslorna spirade och så vaknar man upp till nästa 10 cm snö?!?! Va fan hände där egentligen? ;)

4 veckor semester i rad, det är du värd. Tänk vad mycket hundaktiviteter du hinner med då :)

2012-03-08 @ 20:23:32
URL: http://busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0