Välkommen Penny!

I fredags for jag och Marwin ner till Stockholm för att hälsa på Kristina och träffa Penny "Cremecastle Skully Gully" med förhoppningen om att hon skulle få följa med oss hem igår lördag. Och det var en glad och sprallig vovve jag fick träffa och jag gillade henne från första stund. Hon har samma mamma som Marwin och de var många saker som de påminde om varandra. Som att leta upp den skitigaste pölen att rulla sig i bl a ;) Och det är en tuff brud som gillar tuffa leker! Eller som Kristina passande beskrev henne, en pojkflicka! Och visst fick hon följa med oss hem igår och allt känns bara så rätt! Hon är en väldigt trygg individ och klampade in här igår med självsäkra steg, bland katter som hon knappt sett förut i sitt liv. Och katterna var ena festliga typer tyckte hon. Hon försökte sig även på att leka med Mini men hon visste inte riktigt hur hon skulle bete sig med den lille.


Ska vi leka??


Vilken liten tass du har...


Men dom små tassarna går bra att leka med ändå...

Den närmsta tiden kommer vi att ägna åt att lära känna varandra och det är verkligen något jag ser fram emot! Och Marwin & Penny har verkligen funnit varandra och Frode har hon lyckats få igång i lek. Men det varade inte så länge när det visade sig att hon var lika vild som Marwin ;) Frode gillar bäst att bara "lukta på blommorna" när vi är ute på promenad!


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen Penny till Jämtland, ska bli en ära att få lära känna dig och jag hoppas att du kommer att trivas :)

2012-01-01 @ 15:40:24
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Linnea

Men sååå söt. Verkar vara en tuffing som börjar leka med katten på en gång.Förstår Frode, inte lätt att hänga med i svängarna med en tonåring i huset.

Ska bli roligt att träffa henne.

Kram till er alla.

Linnea

2012-01-01 @ 19:00:12
URL: http://www.ljuslyktans.se
Postat av: Susanna och Birk

Har det blivit tillökning???? Det har jag helt missat.Grattis!

Susanna

2012-01-03 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0