Poff...

Tiden bara rusar iväg! Tyckte nyss det var fredag men nu är fredagen här igen! Men det ger en ju lite tid till att koppla av och bara ägna sig åt saker som får en att må bra. Just nu ligger skidåkning med hundarna som duktiga dragare mig väldigt varmt om hjärtat. Och när man ser hur mycket hundarna också tycker om det så blir det ju bara ännu roligare! Men det går lite vådligt till ibland så jag är glad att jag bara stått på näsan en gång i år!

Imorgon ska jag åka till Brunflo och hälsa på Frode & Marwin. Har inte träffat dom sen i måndags så jag saknar dom mycket. Tänkte att vi skulle ta oss en sparktur så dom får ut och röra på sig ordentligt. Hade inte blivit så mycket av med det när jag pratade med mamma igår. Och på söndag ska jag och Penny ut och åka skidor med Ida & Biffen igen. Och Penny har verkligen lyckats flörta in sig där ;)

Bjuder på en liten filmsnutt när jag är ute och åker skidor med Marwin & Penny =)


Kommentarer
Postat av: Susanna axelsson

IMPONERANDE!!!!!Så det är så det går till.Ser ju väldigt lugnt och städat ut! Lägger upp den minnesbilden på näthinnan!

2012-01-28 @ 08:15:08
URL: http://birkbloggen.wordpress.com
Postat av: Åsa m. goldens

Är nöjd över att Ida är snäll och ännu en av mina fyrbenta bästa vänner :), sedan får framtiden komma som den vill utan några som helst planer på det ena eller det andra.



Kul med filmsnutten :)

Såg att vi anmält oss på samma tävling, vi ses där :)

2012-01-29 @ 18:50:37
URL: http://www.lanjelins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0