Löp...

Idag är Penny inne på dag 12 i löpet men det här med att städa efter sig tycker hon är överskattat så skurmoppen får jobba varje dag :P Men katterna jobbar hårt för att gräva över bloddropparna på golvet. Undrar om det kanske går sätta små skurtrasor på deras små tassar så de kan hjälpa till att torka ;)

Frode & Marwin fick flytta till mamma & pappa i lördags så jag kommer att få hem två grymt bortskämda hundar sen! Men både jag och Penny saknar dom så dom kommer att vara väldigt efterlängtade när de väl är hemma igen. Kommer nog vara tvungen att åka och pussa på dom till helgen.

 
Bästisarna Marwin & Penny

Har ju provat att åka skidor med både Marwin & Penny tillsammans och det har gått över förväntan! Dom tuffar fint på bredvid varandra med mig släpandes efter. Och båda två blir trötta på ett helt annat sätt efter en tur än om dom bara får springa lösa. En skön trötthet som gör att de sover som däckade länge!


Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Vilken härlig bild - "Kom igen brorsan, LEK med mig!!" :D

Skurtrasor på kattassar?! Tja man vet aldrig förrän man testat ;)

2012-01-25 @ 16:47:06
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Susanna axelsson

Men äntligen har jag hittat igen dig! Kom inte in via den andra adressen! Synd jag är så kass på skidåkning men har hittat några spår de dragit till SM veckan så KANSKE jag ska testa. Bära klövjeväska ska också vara ansträngande har jag hört,inte fysiskt alltså.

2012-01-27 @ 18:52:29
Postat av: Linnea

Nej det där med att städa efter sig brukar inte ungtikarna vara speciellt duktiga på, men det blir bättre ju äldre de blir. Toya var värdelös på det första året men har blivit bättre. Rinah är en fena på det.

Ha det gott

/ Linnea o tjejerna

ps...pussa på grabbarna från oss också, ja Penny också naturligtvis...

2012-01-27 @ 23:01:44
URL: http://www.ljuslyktans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0