Fullt ös, medvetslös!

Det går ju oförskämt bra det här! Penny är så lättsam att ha att göra med! Visst har hon lite hyss för sig som att norpa mina strumpor & tofflor som hon malligt bär runt på men annars så sköter hon sig fint! Äter sin mat med god aptit, pussar på och busar med katterna, röjer som en galning med Marwin, busar lite lätt med Frode och älskar att ligga och mysa i soffan! Hon skulle även sova på mig i sängen om hon fick men där tyckte jag gränsen gick, vill ju få någon sömn själv också :P


Penny, ständigt på språng...


Hon har en inbyggd jetmotor...


Kom igen då brorsan...


Ger du dig?


Jag sa, ger du dig!


Aldrig i livet!


Vov, vov, vov säger Frode


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag undrar bara hur jag ska se skillnad på dom. Var ju tillräckligt med problem innan med två.

2012-01-04 @ 00:36:58
Postat av: Sofia & Richie

Hon låter son syrran upp i dagen!

Vi fick fullt upp men kommer förmodligen tillbaka i sommar igen. Hoppas allt fortsätter gå lika bra!



Mvh Sofia & Richie

2012-01-04 @ 08:56:17
Postat av: Nina & Ilo

Nä men Jenny... hur blev det här? En till?

Va kul!! Undrar nyfiket vad du har för planer med den lilla damen :o)

Jag och Ilo har fortfarande vinterlov från lydnadsträningen men snart är vi i gång igen.

2012-01-05 @ 07:30:23
Postat av: Susanna

Ja nog har hundarna det härligt i snön men nu håller det på att bli kallare och det har slutat snöa!!! Vad roligt det går bra med Penny,hon ser då verkligen ut att njuta i snön!

2012-01-05 @ 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0