Lite smått...

Jag har försökt mig på en gång, alldeles innan Penny började löpa att lära in "fot" men hon kunde inte koncentrera sig alls. Och jag fick ju svaret ett par dagar efteråt varför hon inte var direkt kontaktbar så under löpet har jag bara låtit henne vara i sin egen lilla "värld". Men de senaste dagarna har hon blivit mycket mer pigg & alert så ikväll gjorde jag ett nytt försök med "fot". Och gissa om hon var med på noterna! Hon fattade på en gång att satt hon fint vid min vänstra sida så fick man en godisbit! Och vilken attityd! Åh så kul det ska bli att träna med denna tjej. Och nu när det är svinkallt ute så är det ju en perfekt sysselsättning att hålla på med inomhus, att börja lära in grunderna så smått =)


Kommentarer
Postat av: Susanna axelsson

Tack för alla fina kommenarer,alla kom fram och jag kommer att sakna er med men står till förfogande. Vad gullig Penny var,jättetrevlig!

Kram susanna

2012-02-03 @ 22:09:22
URL: http://birkbloggen.wordpress.com
Postat av: Caroline o. Lukas

Ja det gäller att hitta saker man kan träna på inomhus nu när det är rejält kallt...även om vi säkert har varmare än er så tycker Lukas att träning utomhus i kyla är överskattat brr

Klickerklok är en väldigt inspirerande sida. Har kikat in där förr, men hade inte ork/motivation att lägga ner så mycket energi på att lägga grunder. Men nu fasen!! :)

2012-02-05 @ 10:06:20
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0