Operation apportering!

I år ska jag banne mig få ordning på mina nerver när det kommer till att starta på jaktprov! För jag vet ju hur jag påverkar Marwin till det negativa när jag blir så nervös att allt nästan bara snurrar i skallen. Jag glömmer hur jag ska göra och bete mig. Och framför allt glömmer jag att vara lugn!! Och jag bara tjatar! Nä nu e de fan i mig skärpning som gäller!!!

Och hur ska vi nu komma dit? Jo jag har funderat hela vintern och kommit fram till ett upplägg jag stenhårt ska hålla mig till! Och det hela går helt enkelt ut på att både jag och Marwin ska behålla lugnet när vi tränar och ha ett tydligt mål för varje träningspass och inte tumma ett dugg på det!

Lätt som en plätt!


Kommentarer
Postat av: Birk och Susanna

Det låter som du bestämt dig! Kommer att gå bra med den inställnngen! Glad påsk!

2012-04-05 @ 15:00:31
Postat av: Caroline o. Lukas

Låter som du har ett bra upplägg. Följer du det kommer er start gå finemang.

Jag tror på er :)

2012-04-07 @ 08:15:47
URL: http://busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0