Dålig uppladdning!

Uppladningen inför morgondagens lydnadstävling för mig och Marwin kan man verkligen klassa som urusel! Jag legat däckad i feber och han hemma hos mamma & pappa med bara koppelpromenader som följd! Och ännu är ju frågan om vi tar oss iväg. Men gör vi det så kommer han ju inte att vara söndertränad i alla fall :P Utan snarare högt uppe bland molnen! Har tävlat honom i agility en gång efter en sjukdomsperiod från min sida och vi kan väl säga att vi bjöd på ett gott skratt med en Marwin som flög iväg som skjuten ur en kanon och tog dom hinder som råkade stå ivägen ;)

Kanonfint väder idag så det känns ganska ruttet och sitta inne men jag ska i alla fall försöka ta mig iväg till Brunflo och hämta bästa grabbarna <3 Saknar dom väldigt när dom är borta och jag kommer hela tiden på mig att tänka att jag måste ju snart gå ut med dom! Men det är svårt när dom inte finns här.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lät ju inte bra med feber, hoppas att du piggnar till tills tävlingen. Lycka till, ska hålla tummarna. Själv ska jag ut i skogen på pass, känns sådär i höst kylan.

Kram

2011-10-14 @ 20:05:17
URL: http://www.ljuslyktans.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Hoppas du känner dig friskare så ni kommer iväg på tävlingen. Och att Marwin är sådär lagom taggad och gör sitt bästa för sin mattes skull - heja heja!



Och grattis till res på utställningen. Han är ju bara så snygg :)

2011-10-15 @ 08:15:47
URL: http://busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0