Utställning Frösön dag 2

Idag var det dags för dag 2 i utställningsringen. Och vilken dag det blev sen! Om jag var nöjd med gårdagen så blev jag ju mer än nöjd med denna dag!

Marwin vann öppenklassen med CK och blev sen placerad på en 3:e plats i bästa hane med reservcert! Och Frode vann veteranklassen med CK! Hans första CK nånsin!!! Och det tycker jag att han var värd efter sin långa utställningskarriär. Han blev även idag BIM-veteran!


Inte illa pinkat av grabbarna!

Hjälpte även idag till med att ställa en labbetik i jaktklass. Alltid kul att få ställa lite andra hundar än sina egna!

Det blev ett kort inlägg idag men jag är trött i luvan efter två dagar i utställningsringen så det fanns inte fantasi till att skriva något mer!


Kommentarer
Postat av: Hanna D, D & W

Ett stort grattis till dig och lufsarna, kan tänka mig att du är rätt stolt nu ;)Ha det bra / Hanna och Hundar

2011-11-21 @ 11:28:18
URL: http://www.hannadott.wordpress.com
Postat av: Caroline o. Lukas

Tack så mycket :)

Och stort grattis till dig och pojkarna och alla era fina resultat.

2011-11-27 @ 10:12:09
URL: http://busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0