Utställning Frösön dag 1

Idag var det då utställningsdags på Frösön med SSRK J/H som arrangörer. Och som vanligt ett väl genomfört arrangemang! Och det blev en lyckad dag i utställningsringen.

Först ut var Marwin i öppenklassen där det blev ett "excellent" först. Sen in i konkurransen men där märkte jag snabbt att något inte stämde med Marwin. Han var nämligen skitnödig! Inget vidare bra tillfälle att bli det! Så när vi sprang ville han gärna ut ur ringen för att hitta nåt ställe att skita på men han lyckades hålla sig men rörelserna vart ju därefter också. Men av de 6 som fått "excellent" lyckades vi norpa åt oss en 4:e plats och till min stora glädje ett CK!!!! Sen snabbt ut ur ringen och lämpade över honom till Maggan som var snäll och sprang ut med honom så att han fick skita för själv skulle jag ju snart in med Frode också.

Sen i veteranklassen ville inte Frode vara sämre än Marwin så han lyckades få ett "excellent" han också. Men nåt CK blidde det inte men BIM-veteran i alla fall!


Marwin


Frode

Och så vill jag skicka ett stort grattis till Åsa med Bruno som vann jaktklassen med CK och ett lika stort grattis till Kristina med Visko som blev tvåa i öppenklassen med CK! Och tack till Susanna som var snäll och ställde upp och fotade!!

Imorgon tar vi nya tag i utställningsringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0