Kurshelg

Imorgon och på lördag och söndag ska Marwin och jag gå en apporteringskurs. Och det ska bli jättekul! Har sett fram emot denna helg jättelänge. Och ett riktigt härligt gäng är det så det blir nog mycket skratt också! Och Frode ska få vara hos mamma & pappa och bli bortskämd! Inget han lär klaga över direkt =)

Har även tagit på mig att baka en kaka till varje dag så ikväll har jag bakat en stor kladdkaka. Hoppas bara att den faller folk i smaken också! Men jag får väl provsmaka en bit själv först :P




Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Hoppas kladdkakan föll de i smaken. Annars är de otacksamma. Jag bangar ingen kladdkaka :P



Åh den som ändå hade en sådan hund vid kloklippning. Lukas filosofi just nu är snarare: bara gör det fort så det är klart sedan.



Ha det gott

2011-05-08 @ 13:29:30
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Lotten

Tack för en kul helg tillsammans med er :)

Och Jo!!! ALLA kakor smakade mums. KOlla bara Susannes statistik :P ;)

2011-05-08 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0