Hopp, hopp, hopp....

Idag har Marwin och jag varit iväg och tränat agility för första gången på väldigt länge. Och nog kände jag mig allt lite ringrostig. Döpte om hindren några gånger (fast de var jag inte ensam om :P) Men det kändes på Marwin också att det var ett tag sen vi tränade nåt. Och det gjorde att vi tog det lungt för jag vill inte riskera att han får träningsvärk inför söndagens utställning. Som sällskap hade jag bästa Maria med familj =)

Bjuder på lite bilder av en spralligt glad Marwin när han flyger över och genom hindren!










Vilgot roade både sig själv och Marwin genom lite godiskastning

Efter träning for jag in mot Östersund för att ta ut pengar och när jag såg att det låg ganska mycket snö kvar i Gustafsbergsbacken tog jag och gjorde två hundar lyckliga genom att åka dit för lite snögnuggning =)


Sista gången för denna säsong??


Medans vovvarna roade sig med sitt njöt jag av utsikten över Östersund


Kommentarer
Postat av: Maria

så fint :)

2011-05-21 @ 21:15:10
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0