Vila i frid lilla älskade Nova

Igår kom dagen jag bävat för. Dagen då Nova fick somna in. Misstänkte redan i onsdags kväll att det inte var så länge kvar nu och igår morse när jag kom hem efter jobbet så såg jag i hennes blick att hon hade gett upp nu. Men hon fick ett väldigt fint slut. Hon fick vara ute på baksidan och strosa runt en sista gång. Och på väg in låg hon lugnt och fint i mitt knä och hos veterinären tog hon allt med ro. Så hon hade helt enkelt gett upp min underbara lilla tjej <3


Sista bilden från igår - kommer sakna henne något oerhört


Kommentarer
Postat av: Maria

Fina lilla Nova <3 R.I.P

kram <3

2011-06-17 @ 18:07:35
URL: http://abbylonten.cybersite.se
Postat av: Linnea

Nej men fy så tråkigt att läsa. Att skiljas från sina älskade djur är en mardröm, som man tyvärr inte kommer undan. Tänker på dig.

Kram Linnea

2011-06-17 @ 21:10:02
URL: http://www.ljuslyktans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0