Midsommar

Midsommarafton har spenderats hemma hos mamma & pappa tillsammans med syster Jessica. Och vi har ätit jättegod mat som till största delen lagades av Jessica men jag skar potatisen i alla fall ;) Och dukade! Och en jättesmarrig efterrätt bestående av vaniljpanacotta med passionsfrukt! Mums! Efter middan spelade vi sällskapsspel där pappa och jag bildade ett lag och mamma och Jessica det andra. Men tyvärr fick pappa och jag se oss slagna efter en mycket "hård" strid ;)


Smarriga efterrätten


Hittade ett gammalt påskägg som jag stoppade godis i till Marwin


Och tjo vad det gick undan sen i Marwin's strävan att få upp ägget






Mio fick spela lite spel =)


Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Låter som en trevlig midsommar! Sällskapsspel - i love it. Dessvärre verkar inte ritkigt min omgivning gilla det lika mycket...

MUMS!!! Den ser ju jättegod ut. Är det i princip vanlig vaniljpanacotta med sånt passionsfruktgojs uppepå eller är det mer avancerat?



Påskägg är skitkul hälsar Lukas - året om!!

2011-06-27 @ 17:57:28
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Kul att kunna inspirera :) Eftersom jag och Lukas har nada tävlingsplaner så är det trixen som är lättast att träna in och de lär han sig snabbast, så jag är alltid på jakt efter fler onödiga trix att lära.



Ja, det hade varit jättesnällt om jag kunde få det =)

2011-06-29 @ 11:03:51
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0