Andersön

Igår hade jag & Marwin stämt träff med Linnea & Toya på Andersön för att se om vi kunde få Toya att börja simma! Och visst kunde tjejen simma =) Och bara hon kom på det så tyckte hon att det var jättekul och Marwin gillade att ha någon att simma runt med!


Duktiga Toya simmar


Sen fick Toya simma efter en dummy också och det var jättekul


Full fart framåt för Marwin


Det var full fart på Toya också


Kul med en badkompis tyckte Marwin =)

Marwin & jag vill tacka Linnea & Toya för en alldeles underbar dag ute på Andersön i det vackra vädret!


Kommentarer
Postat av: Caroline L

Aha, så det är till dig och Marwin man ska skicka hundar som ska lära sig simma..?Lukas kommer som ett skott. Han skulle behöva lite simskola.



Så läckert med en golden som bara kastar sig ut i vattnet!

2011-08-04 @ 16:49:44
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Caroline L

Glömde ju svara på frågan oops

När han gör hyss brukar jag avbryta honom och få honom att spåra igen. Skulle jag vänta ut honom känns det som att han skulle glömma av vad vi gjorde samt tro det är ok att göra sånt i spåret. Vet inte om det är rätt att göra så??

2011-08-04 @ 17:57:21
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0