Systemkamera!

Nu har jag gjort något jag verkligen velat länge, nämligen beställt en egen systemkamera! Det blev en Canon EOS 500D efter råd från en av syster Åsa's kompisar som var duktig på kameror =) Så tack för det! Så nu är det bara väntan innan den kommer som återstår och det hoppas jag att den snart gör!

 

 

 

















Idag har jag varit ute på en skogstur med vovvarna. Var skönt att få komma ut i skogen en stund. Och 3 älgar fick vi sällskap av. Och både Frode & Marwin tyckte deras spår var väldigt intressanta så om de fått hade de nog kunnat följa deras spår i evigheter :P Men duktiga som de är så lyssnar de på sin matte.

Träningen har det väl blivit dåligt med på slutet men jag har dragit på mig en inflamation i nacken, höger axel och skuldra så efter jobb har jag velat ta det lungt så att det läker nån gång. Går även hos sjukgymnasten och det var ju en upplevelse i sig första gången jag var dit. Han knäckte och bände hit och dit så man kände sig en aningen mör efteråt men eftersom det har hjälpt så har det varit värt varenda minut.

Till veckan drar agilityträningarna i Dille ridhus igång igen och det ska verkligen bli roligt =) Har saknat agility'n och det tror jag även Marwin har gjort! Känner på mig att han kommer att vara tokladdad första gången!

Nä nu ska hundarna ut på sista rundan innan sängen väntar! Go natt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Toppen!!! :D Du tar kort på söndag?

Vet du att mobilkamran är också bra för den bär man med sig jämt :P

2011-02-02 @ 20:34:02
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0