Legolas på besök!

I helgen har vi besök av Maria & Jimmy's Legolas för dom är i Sundsvall och firar 1-årig bröllopsdag. Och mycket lättsammare hund kan knappast finnas. Han finner sig helt i att vara här. Och han och Marwin har så kul ihop, röjer och busar =)

Idag har vi varit ute i skogen i över en timme och haft det skönt. Det enda som saknades var väl solen men man kan ju inte få allt här i världen. Kameran var med så jag bjuder på några bilder.


Hittar du nåt Legolas


Jag tar dig snart


Frode ville också vara med och busa lite


Lego flyger


Marwin fäller ut öronen för landning


Dags att åka hem

Imorgon blir det nog en till promenad i skogen innan jag lämnar tillbaka Lego. Om jag nu gör det vill säga ;)


Ibland ska man ha tur! Hade precis passerat förrådet när det mesta av snön rasade från taket! Hade jag fått det där i skallen så hade jag nog haft lite ont i huvudet nu :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack snälla Jenny och tack för hundvakten <3

2011-02-28 @ 17:47:27
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0