Ser ljuset i tunneln!



Idag var sista gången jag behövde gå till sjukgymnasten. Och det känns skönt att se ett slut på hela den här grejen och få återgå till ett normalt liv utan en massa begränsningar. Men jag tänkte köra på med styrkeövningarna en vecka till innan jag vågar på att ge mig ut i skidspåret. Men vad jag har längtat till den dag jag kan ge mig ut och åka skidor igen!

Var ute med vovvarna på isen för första gången igår och både jag och dom njöt i fulla drag i solen. Och det är första gången i år som jag kände solens strålar värma. Så hopp om våren finns. Men idag snöar & blåser det så våren låter nog vänta på sig ett tag till.


Hej, hej matte...


Hej då matte...


Frode filosof...undrar hur långt han fortsatt om jag inte kallat tillbaka honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0