Testing, testing!

Har varit ute en tur i skogen med vovvar & kamera. Hade gärna sett att solen sken men idag är det mulet och snöar. Men några bilder blev det i alla fall, eller ganska många men flera raderades direkt :P Måste lära mig att utnyttja zoomen så motivet inte bara blir en liten prick mitt i bilden ;) Men man lär väl sig! Bjuder på några av bilderna.


Här går det undan


Snön yr när Marwin sätter fart


Snö är livet enligt Frode


Peta tänderna lite


Söta hundrumpor

Igår var Marwin & jag till Dille ridhus och tränade agility. Kul att komma igång igen efter ett par månaders uppehåll. Marwin var tokladdad och det gick fort, fort med resultatet att pinnarna flög åt alla håll. Men efter att ha laddat ur det värsta så kunde han fokusera och då gick det riktigt bra =) På slutet körde vi en klass I bana men matte måste lära sig att tagga till likadant som på tävling och vara med hela tiden och visa för annars blir det som igår och Marwin missade ett par hinder pga otydlighet från mig!


Full aktivitet


Biffen & Marwin, dom klart tokigaste vovvarna på träningen

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Fina bilder!

Kameror känn som instrumentsbrädan i ett rymdskepp till att börja med. Men man lär sig. Men just att verkligen utnyttja zoomen har jag själv fortfarande problem med ibland oops

2011-02-04 @ 20:31:52
URL: http://busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0