Sista träningen

Idag har Marwin & jag haft sista träningspasset inför helgen med träningsgänget och det var en väldigt taggad kille jag hade i kopplet! Så det blev mycket passivitet idag men även lite jobb. Hade med mig lite vilt som han fick apportera. Det blev något linjetag, ett litet fält och markeringar både på land och i vatten. Och en hel del "sitta-och-titta-på" när andra tränade. Inte hans starkaste sida direkt :P

Jag känner mig försiktigt hoppfull inför helgen! För kan jag bara hålla nerverna under styr och vara den tydlige föraren som Marwin behöver så borde vi kunna gå till pris! Men sen har jag och Åsa på kennel Lanjelins som ska starta med sin härlige Bruno lovat att vi ska stötta & peppa varandra! Och det kan betyda nog så mycket i en situation som denna =)


Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Helt rätt inställning!!

Hoppas det blir en givande helg :)

2011-08-21 @ 11:29:28
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0