Semestern slut...

Nu är det slut på det roliga och det är jobbet som gäller igen! Men vi har haft 3 helt underbara veckor! Mycket sol så jag har till och med lyckats få lite färg på mig =) Och båda jag och hundarna har njutit av härliga dagar i stugan.

Men i lördags tog jag och Marwin och for till Fäviken för att prova lyckan på ett Working Test anordnat av SSRK J/H. Hade i år hoppats på att skrapa ihop poäng på varje station och det började bra med poäng på de tre första men sen tyckte Marwin att station fyra klarade han av bäst själv :P Lyssnade inte ett dugg på pipan när jag blåste stoppsignal utan for iväg och sökte av hela terrängen för nånstans finns det ju en dummy. Och mycket riktigt så hitta han en men det var ju inte den han skulle hitta så då blev det en nolla i protokollet. Men sista stationen skärpte han till sig och lyssnade fint på närsökssignalen så då blev det poäng igen =) Vi lyckades i alla fall skrapa ihop 61 av 100 poäng men jag hade hoppats på att slå 72 poäng som vi fick i fjol.

Bjuder på lite bilder från vår semester!


Snygg?? Ja!!


Söt?? Ja!!


Marwin i sitt rätta element


Lilla Mio


Frode är bra att ha tycker Bentley


Ja hur var det nu Jessica?? Var det Rophälla eller Rophälla ;)


Fiskat fina abborrar


Mys i riset


Vackra svenska natur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0