Utställning Strömsund

Idag har jag & Marwin varit till Strömsund på en inofficiell utställning. Vi anmälde dit efter den katastrofala utställningen i Högbo. Så emellan dessa utställningar har vi tränat en hel del och det har faktiskt gett resultat. Han kunde idag springa fint bredvid mig utan att ånga på allt vad han kan. Men sen är det ju lite svårt att hålla reda på frambenen när man är så glad i ringen. Men hela hunden utstrålar ju en sån lycka så då tar jag de lite slarviga frambensrörelserna :P

Domare var Ewa Widstrand och hon har dömt honom på en inoff utställning förut så det var lite kul att kolla när jag kom hem om kritikerna skulle likna varandra. Och de stämmer till största delen överens med varandra så det var samma hund jag hade med denna gång ;) Han var ensam golden och han fick HP så då blev han ju också BIR. Sen i gruppfinalen blev han placerad som 3:a av 4:a. Men som sagt så var ju anledningen till att vi åkte att träna så resultatet hade mindre betydelse.


Han sträcker ut så han nästan går av på mitten :P


Tjusiga Marwin <3


Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Grattis Jenny och snyggingen Marwin<3!

2011-04-17 @ 06:04:41
URL: http://goldenhits.blogg.se/
Postat av: Maj & grabbarna

Grattis!!

Finaste (& galnaste ;-) ) Marwin ;-)

2011-04-17 @ 09:24:21
URL: http://www.klingan.cybersite.se
Postat av: Maria

Grattis <3 pöss på er <3

Tack för idag/kväll

Kram

2011-04-17 @ 22:01:52
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Fräckt att kritikerna stämde :)

Även grattis till placeringen och att du tycker ni gjort framsteg. Lukas kan ibland bli tossig och börja studsa och skälla. Lite charmigt ibland men ibland kan man bara sucka ;)



Tycker han står oerhört snyggt på sista bilden. Sträcker verkligen på sig och rak och fin i ryggen - snygging!!!

2011-04-18 @ 20:56:21
URL: http://www.busgolden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0