Utställning Frösön

Det händer inte så mycket här hos oss just nu och då känner jag ingen större lust att blogga heller :P Men idag har jag i alla fall varit på kennelklubbens inofficiella utställning på Frösön. Ställde ingen av mina egna men hjälpte istället till att ställa en söt labbetjej som heter Fuji. Har ställt henne en gång förut och det är verkligen en fröjd att ställa henne. Hon ställer upp sig så fint själv och står och viftar på svansen =) Och resultatet är ju inget att klaga över direkt, 3:e bästa tik för Patrik Ragnarsson! Ska ställa henne på Wången också bara det inte krockar med mina egna.

Marwin & jag har börjat att träna agility i ett ridhus. Helt perfekt nu när snön är i antågande. Och så blir det en del lydnadsträning. Planen är att vi ska tävla i lydnad i december. Är så sugen på det nu för han har blivit riktigt duktig. Men det gäller att han ligger kvar på platsen.

Frode gör inte så mycket mer än att njuta av livet på härliga skogspromenader. Men lite lydnad blir det ju för vi SKA HA det där sista 1:a priset!!


Bjuder på en bild på min "förstfödda" kallad Piraten, som har blivit en stor tjej nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0