Jaktinternat

I helgen har jag varit till Åsarna på jaktinternat. Instruktör var Pia Andersson som har kennel Up Swing. En väldigt duktig och engagerad instruktör. Helgen har varit väldigt givande och jag har fått lära en massa nytt och nyttigt att jobba vidare med! Och 4 st plaststängselstolpar ska införskaffas =) Det togs en massa bilder men bara en av mig själv så bilder får ni vänta på tills jag fått några på mailen. Men jag bjuder på den jag tog här nedan!



"Lille" Biff har satt på sig jackan i väntan på hans tur

Kommentarer
Postat av: Josefine, Fajjo, Malte & Joker

Hej hej!

Om du vill ha fler bilder kan du gå in på min hemsida och kika.. har inte lagt upp så många bilder nu men många fler kommer... Alla bilder får tyvärr inte plats på ett mejl, isf måste jag skicka i flera mejl så därför låter jag er, som vill kopiera direkt från min hemsida ;D hihi



Helgen har varit väldigt rolig och lärorik och det är mycket man kommer ta med sig. Du och fina Marwin var väldigt dktiga på jakt tycker jag!

2010-05-17 @ 18:56:38
URL: http://www.mercymix.webb.se
Postat av: Linnea

Ella tackar för grattiset.

Ja, jag skall på Travet med både Ella Och Toya. Skall du jobba eller ställa på travet?

2010-05-17 @ 22:15:35
URL: http://www.ljuslyktans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0