Två pälsbollar på besök!

Idag har jag varit hundvakt till syrrans två små troll. Var meningen att jag skulle åka och möta syrran och hämta upp voffsingarna hennes men någon (läs jag) hade glömt innerbelysningen på i bilen så den var heldöd så hon fick komma ända till mig med dom. Men jag hade en snäll granne som hjälpte mig sen att få liv i bilen med hjälp av ett par startkablar.

Vi tog en riktigt skön promenad i, håll i er nu, +2 GRADER!! Första gången på hela vintern vi haft plusgrader! Alla vovvar tyckte att det var skönt att få springa av sig rejält. Även Rasmus som jag hade fått stränga order om att inte få släppa lös men han ville ju också springa med de andra så han fick rejsa lite han också med kopplet på.


Söte Rasmus <3


Mio flyger fram och Marwin gör sitt bästa för att hänga på =)

Den 25:e februari hade jag ju äran att få gå på Maria & Jimmy's underbart mysiga bröllopp =) Tack än en gång för att jag fick vara med på eran dag!


Så vackra så tillsammans!


Och självklart ska man åka limousin som nygifta!


Kommentarer
Postat av: Maria & Jimmy

Tack själv för att du kom :D

2010-03-08 @ 18:38:38
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Marlen

Så tjusiga vovvar, o brudpar:)

2010-03-10 @ 16:41:10
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0