Lite gamla bilder!

Hittade lite gamla bilder på min digitalkamera som jag inte har använt på evigheter så idag bjuder jag på en del av dom =)


Bentley "mitt i smeten"   Dec - 08


Bentley leker tafatt med Frode's svans   Dec - 08


En mysstund   Dec - 08


Frode älskar leksaker   Feb - 09


Bus i blicken   Feb - 09

Imorgon ska jag träffa Maria på agilityplan och träna med vovvarna! Det ska bli så kul. Har lite smått börjat med lydnadsträningen med Marwin igen och han är så taggad nu när vi tränar. Tror att det bara är bra att ta en paus från all träning ibland så att man får tillbaka det riktiga suget & glädjen i träningen!


Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Kul med en liten bildåterblick! Tänk, att de små missarna redan är dryga året.......ja, tiden den går fort;-)!

Idag skall vi testa både "suget" och "glädjen":-).

Tack för dina inlägg i bloggen! Önskar dig och grabbarna en skön söndag! Kram

2010-01-24 @ 06:47:17
URL: http://goldenhits.blogg.se/
Postat av: Caroline o. Lukas

Kul att leta upp gamla bilder. Diggar Frode med pingvinen på sista bilden. Så söt!!

Ha det gott!

2010-01-25 @ 08:58:01
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Marlen

Haha, jag kände att det behövdes! är så ledd på vintern nu! Så börjar kika på alla sommarbilder och längta :)

2010-01-28 @ 21:41:14
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Maria

Åhhh missarna små

2010-02-01 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0