En liten kortis!

Så har vi då kommit in i år 2010! Ett år som jag hoppas att Marwin kommer att kunna visa upp vilken duktig hund han är på alla möjliga sätt och Frode kommer att få göra precis det han tycker är skoj. För en som närmar sig 8-årsåldern tycker jag ska få åldras med värdighet och med gott samvete kan få börja ta det lite lugnare. Och ett beslut jag tagit är att han kommer att få lägga agilitykarriären på hyllan. Det är nämligen så att jag är rädd om hans armbågar då de har pålagringar och jag vill inte utsätta honom för onödiga påfrestningar.

Nu har kylan hållit oss i ett järngrepp ett bra tag. Det är inte många dagar som tempen har orkat över -15 grader. Men imorgon lovar dom ca -5 så då ska jag nog ut och testa tolkbältet som jag fick i julklapp =) Och Marwin får ju samtidigt jobba lite! Men Frode får det lyxigt och behöver bara springa bredvid!

Marwin i full fart över ängarna


Kommentarer
Postat av: sofie

haha, om du lägger på några nollor på den där femkronan kan du få köpa kameran ;)



det ska bli roligt att se dig och Marwin på tävlingsbanorna i år :)

2010-01-04 @ 21:44:18
URL: http://www.dogpower.nu
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Det var mig en riktig liten snygging som mötte mig på startsidan!

Hoppas att det gick bra med tolkbältet och att ni hade en mysig tur i vinterlandskapet!

Här är det också kallt, igår smög sig temp. ner till -23 grader men med en strålande sol, idag ligger den runt - 15 och jag väntar på att solen skall visa sig! Det knarrar så gott under sulorna nu på promenaderna..........ljuvligt!

Önskar er ett riktigt roligt 2010!

Kram

2010-01-10 @ 08:45:34
URL: http://goldenhits.blogg.se/
Postat av: Caroline o. Lukas

Härligt med en massa snö! Att springa bredvid kan vara jobbigt det med. Fast nu är det ju lätt pudersnö iaf och inte jobbig blötsnö ;)

Helt underbar liten bildserie i förra inlägget..Frode: Men det var satans vad snön satt fast under tassen =D och blicken på Marwin är ju klockren!

En trevlig start på 2010!!

2010-01-14 @ 10:46:39
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Linnea

Hej!

Vad konstigt att du inte kommer in på min sida, det har du väl gjort förr? Kolla dina inställningar på din dator ang. år, datum och tid. I bland kan det ha blivit ändrat i och med att det blivit nytt år, sommar el. vintertid. Och då tar man sig inte in på vissa sidor, har jag fått lära mig. Hade själv det problemet så jag kontaktade support som sa att jag skulle kolla dessa inst. Hoppas att det är det felet, annars vet jag inte. Själv tar jag mig inte in på din gästbok, vet ej varför??

Kram Linnea

2010-01-17 @ 12:33:04
URL: http://www.ljuslyktans.se
Postat av: Maria

Det här har jag missat...jag gillar inte att plugga när jag missar så mycket av mina vänners liv :( Jag hoppas vi snart kan träffas...du och jag bara :D Saknar min Jenny!

Jag förstår hur du tänker med Frode....bättre han håller 4-5år till än att slita ut honom.

Kramelikram

2010-02-22 @ 10:47:32
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0