Lydnad!

Just nu är det mycket lydnadsträning för Marwin och mig. För nästa söndag ska vi tävla i lydnad. Ser så fram emot det då Marwin har varit så duktig under träningen nu på slutet. Följsam och med bra kontakt. Och så tycker han att det är så roligt =) Svansen går i ett!

Idag tränade vi med några andra som också ska tävla nästa helg. Först värmde vi lite innan jag körde igenom varje moment. Och jag måste säga att allt funkade jättebra! Även platsliggningen fixade han galant och låg tryggt och stilla kvar! Så nu är det bara att hoppas att han gör desamma på tävling! Men vi ska försöka träna varannan dag fram till tävlingen med andra så att vi kan få lite extra störning.

På utställningsfronten kommer det att vara lungt fram tills i februari men då har jag bokat in en Open Show i Ö-vik den 20:e februari och så ska vi ner till Sandviken utanför Gävle den 27:e mars. Ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det på lördag eller söndag?

2010-12-06 @ 17:10:57
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Snö

Tack :D



Matte hälsar att de var ju väldig dum dag :(

2010-12-07 @ 17:18:50
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0