Vi kom med!!

Igår fick jag PM'et till jaktprovet i Lit nästa helg och Marwin & jag kom med båda dagarna!! Ser så fram emot att starta med Marwin på provet! Och så önskedrömmer jag om att vi förhoppningsvis ska kunna gå till pris någon av dagarna =) Ska ta och plocka fram mitt lilla förråd av fågel & min enda kanin någon dag och lägga ut ett fält bara bestående av vilt. Och ikväll om orken finns (har gått och fått ont i hals & bihålor) ska jag lägga ut ett fält med dummy då han inte får se det för att se om alla motivationsfält jag lagt ut har haft någon verkan.

Nä nu ska jag se om jag kan lyckas med att anmäla till vår egen Open Show i September. Tycker jag du också ska göra om du har en golden =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till nästa helg..och tänker du samma som efter första stationen på WT så går det nog bra =)

Kram

Maggan

2010-08-10 @ 11:46:22
URL: http://jackdows.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

Men vad NI är duktiga, är djupt imponerad av era prestationer. Klart att ni fixar det i Lit, skall hålla bägge tummarna för er.

Kram Linnea

2010-08-10 @ 22:22:08
URL: http://www.ljuslyktans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0