Is & eld!

Igår tog jag och hundarna en tur ned till sjön för att kolla hur det såg ut med isen. Vill att den ska försvinna lite fort så man kan börja med vattenträningen. Den såg allt lite förädisk ut så inga hundar ut på den blev det.



Båda vovvar älskar att vara nere vid sjön och springa runt och man får ju passa på nu innan de öppnar caféet där nere för sen är det tji att ha hundarna lösa där nere.



Även om jag vill att all is & snö ska försvinna så kan jag inte låta bli att tycka att det är riktigt vackert också =)







Och så har dom fuskat och redan tänt majbrasan ;) Men det kan kanske skynda på våren lite!



Och så bjuder jag på en kanonlåt!


Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Visst är det vackert... alla årstider och väder har sin skönhet. Hmmm, blev visst lite poetisk där ;o)

2010-04-16 @ 23:41:00
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Snö & is är vansinnigt vackert men efter den här långa vintern så uppskattar jag att kunna gå i skog och mark. Hoppas att vårsolen snabbt smälter isen så att grabbarna kan få roa sig i vattnet! Önskar er en riktigt skön helg! Kram

2010-04-17 @ 06:50:53
URL: http://goldenhits.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vov, vov säger Rinah och tackar för grattiset. Hon skickar också ett försenat grattis till snyggingen Marwin.

2010-04-18 @ 14:19:25
URL: http://www.ljuslyktans.se
Postat av: Maria

Vackra bilder :D

Ähhh skit på ... jag har bara läst 1½ bok idag....du kunde ha läst dem för mig så hade jag kunnat blogga :P

2010-04-18 @ 19:21:02
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Maria

Men nu har jag ju läst dom....men jaaaaa jag har två böcker som ska läsas tills nästa söndag :P

Nu finns några få kort

Kram

2010-04-18 @ 23:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0