Ett rött band!!

Tänk att man kan bli så glad för ett litet rött plastband =) Men när 2:orna står som spön i backen då blir man glad när ens lilla kille får ett 1:a pris!! Och så blev vi placerade 3:a i konkurransen av de 4 som fick 1:a pris så vi blev inte ens sist!!

Och så har vi varit och tränat lydand med Sofie & Diezel idag och det gick bra men blev ett kort pass då regnet gjorde att lusten att träna försvann rätt så snabbt. Och så vill jag skicka ett tack till Åsa Johansson för tipset angående Marwin's platsliggning. DET FUNKADE!!!!! Så nu är det bara att hoppas att det hinner bli befäst till tävlingen den 19:e.

Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Grattis Jenny och kusin Marwin till 1:a priset och den fina placeringen! Håller tummarna för att han ligger kvar den 19:e!

Kram

2009-09-09 @ 07:32:04
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Åsa

Ja det är faktiskt synd om mig nu:(. Ja lite fint har jag fått till det iaf. Har ju lovat att fixa din också, om du mailar bilder och färger du vill ha och så, så kan jag ge mig på det:).



Pussokram

2009-09-11 @ 22:18:19
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0