Marwin magsjuk =(

Igår skulle jag och hundarna ha åkt till Åsa i Hammerdal för att träna jakt men det blev det tyvärr inget av med. Marwin blev nämligen riktigt dålig i magen i lördags kväll och det blev några rundor ut under natten och klockan 7 på söndag morgon kräktes han så det var bara att vara hemma för inte åker jag och tränar med en sjuk hund. Och att han verkligen var sjuk det fick jag se när Frode skulle få sin mat (Marwin fick naturligtvis ingen) och han bara låg kvar på golvet och kikade lite när Frode åt. I vanliga fall brukar han dansa runt mig när det vankas mat men inte nu. Så igår blev det till att fasta hela dan. Idag har han fått lite kokt ris och är lika pigg som vanligt igen vilket känns skönt. Men det var riktigt tråkigt att missa jaktträningen men fler chanser till det kommer ju. Det viktigaste just nu är att Marwin ska bli helt kry i magen igen.

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Tråkigt med krasslig mage :( Hoppas den blir kry snabbt igen.

Vilka härliga bilder. Visst är det underbart att se solstrålar ligga mot frosten. Lukas älskar att rulla sig i frostgräs :) På tal om maskroserna, jag hittade också en i trädgården häromdagen och trodde knappt mina ögon. De brukar väl inte komma nu på hösten också..?!



Förresten är det ok om jag lägger en länk till dig på min sidan? Kommer bättre ihåg att kika in hos er då :)

2009-10-20 @ 19:11:52
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Kusin Wiktor skickar massor med krya-på-dig-nospussar till favvo-Marwin!

2009-10-21 @ 08:34:59
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: sofie

krya på dig marwin!:)

2009-10-21 @ 11:26:44
URL: http://www.dogpower.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0