Kalla nätter.....

.....ger soliga underbara dagar =) Sätter in lite bilder från gårdagens promenad!



Vet inte vad jag gjorde men bilden på Marwin blev blå....



.....och samma med Frode



Undrar vad som finns här under då??



Jag bara måste kolla!!



Frode-bus i full fart



Men när Marwin sätter fart hinner jag inte med (Marwin är hunden längst bak i bilden)



Mina "hästar" på grönbete ;)



Fjällen är nu klädda helt i vitt



Men här hemma blommar maskrosorna igen

Marwins öra ser nästan helt bra ut nu =) Och jag har hittat på ett sätt så att han gillar att ta dom. Jag busar helt enkelt upp honom lite innan och då tar han så gärna sina droppar!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja det är ju himla tur det ;)

Härliga kort :D

2009-10-19 @ 22:46:12
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0