10 år!!

Igår var det 10 år sen jag flyttade hemifrån. Kommer ihåg vilken skön känsla det var och att jag första kvällen låg länge i sängen och bara lyssnade på tystnaden. Det var så härligt att äntligen få ha ett eget boende och slippa dela rum med mina båda systrar. Men det har blivit några flyttar sen dess. Första stället jag flyttade till var Vålbacken där jag bodde tills våren -02. Sen blev det en lägenhet i Brunflo fram till sommaren -06 då jag pga att jag fick nytt jobb flyttade till Alsen. Där blev jag kvar till dec -08. Och nu bor jag i Hara där jag trivs förträffligt bra. Nog det bästa boendet hittills. Men drömmen vore att flytta till ett litet torp någonstans med skogen inpå knuten. Och en stor tomt där jag kan bygga en egen agilitybana =)

Igår fick även Marwin åka in till djursjukhuset för han hade ont i örat och det var geggigt och luktade pyton. Det visade sig att det var akut öroninflammation. Och vad snabbt det blev så pass dåligt för dagen innan var örat precis som vanligt. Men Marwin var lika pigg och glad som vanligt och tyckte det var roligt hos veterinären =)

Kommentarer
Postat av: antje

......säg till när agilitybanan är klar så kommer vi på momangen..... :O)



2009-10-08 @ 12:34:30
URL: http://fjordd.blogspot.com
Postat av: Lena,Moa,Maiko,Kelu

Men hej! Nu har jag hittat igen dig! Hade den gamla länken kvar på min blogg och fick leta på andras hemsidor för att hitta rätt.Jag har haft bloggtorka länge och även hundträningstorka, men nu börjar livsandarna komma tillbaka så sakta. Ser att du varit ute med Marwin och tävlat- det hade jag missat! Jättekul att det går så bra. Min collie-stolla har också problem med platsliggningen just nu...är tonåring och VILL inte!Mycket jobb med den damen!

Lena med Brunfloligan

2009-10-08 @ 22:46:16
URL: http://nysvansat.blogspot.com/
Postat av: Maria

Tack för i lördags:D



Hmmm JA köp ett torp... då kommer jag ofta till dig för att njuta av fiheten och vi kan bygga 2 agilitybanor tillsammans ;D



Stackars Marwin...men du vad är akut öroninflammation? Visste inte att det fanns:p

Kramar

2009-10-14 @ 11:45:59
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Maria

Haha jag trodde alla öroninflammationer kommer plötsligt...av egen erfarenhet.

Vi får göra om det snart! Vet du att jag har snart flyttat hemifrån för 10 år sedan också :)Tänk vad gamla vi är fast jag är ju under 30 iaf :p

2009-10-15 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0