Sök & spår idag!

Idag har jag träffat Carina och tränat sök och spår med grabbarna. Marwín var jätteduktig på söket medans spåret gick rätt dåligt. Han spårade hyfsat ända tills 5 meter innan slutet där han helt la av efter en bajspaus och ändå hade han bajsat innan. Men det var ju bara 2:a gången han provade att spåra och bara han fattar vad som krävs av honom så tror jag han kommer att klara det galant men den berömda poletten har inte trillat ner än.

Frode hade något helt annat för sig på söket och for mest och skulle äta av en äckelhög han hittade i skogen än leta efter folk men spåret klarade han galant och plockade upp alla 3 pinnar jag lagt ut åt honom. Min duktiga gammelgubbe =)

Nä nu ska jag ta och tvätta ur färgen ur Helenas hår innan det trillar av ;) Ha dé!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0