Jag ser det snöar......

Idag har det snöat mest hela dagen och hundarna är överlyckliga =) Men att gå med dom i koppel är inte det lättaste för det tar hela tiden tvärstopp när Frode kastar sig omkull för han bara måste rulla sig i snön hela tiden ;) Han är bara för gullig min gammelgubbe! Försökte mig på att få en fin bild på dom båda tillsammans i snön men det är inte det lättaste.


Hallå, kan ni titta in i kameran


Vilken kamera undrar Frode medans Marwin en aningen drygt kan tänka sig en liten titt in i kameran


Frode: Jag fattar fortfarande inte vart den där kameran är som matte snackar om


Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm vad lite snö ni har i Hara :P

2009-11-05 @ 22:35:03
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0