Underbara värme =)

Nu har solen lyst på oss i två dagar och jag har haft en helt ledig helg att bara njuta av. Men redan nästa helg smäller det igen och då är det agilitytävling lördag och söndag och helgen efter är det en hemlis på lördan och på söndan ska jag jobba som ringsekreterare. Sen midsommarhelgen ska jag jobba och helgen efter bär det av till norge på utställning så jag och vovvarna har en helspäckad juni framför oss =) Men kul ska det bli!! Ja förutom min jobbhelg då kanske ;)

Idag har jag och Helena (som varit på besök) spenderat en skön dag nere vid sjön. Lite bilder på det kommer här nedan.



På ena sidan var det fullt av moln.....



.....medans det på andra sidan var helt blå himmel



Marwin gör sitt bästa för att slakta en träkubbe

Ståbilden som lovades blev det tyvärr inget med då Marwin även fick ett eksem där han blivit hundbiten så han har fått en fin kal (jag som har klippt bort hår) fläck på halsen så han såg inget vidare ut på visarsidan. Och innan nån säger att han har en sida till så tycker jag det blir så avigt att ställa upp honom från den andra sidan så den bilden skulle bara blivit konstig. Men nu ser båda hundbett och eksem jättefint ut =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallåååå, vaddå "en hemlis på lördagen". Sådär får man inte skriva, stackars oss nyfikna. garvar =)

2009-06-02 @ 10:00:02
Postat av: Maria

Haha jag kan inte vara tyst iaf....han har faktiskt två sidor ;)

2009-06-02 @ 12:01:00
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Vilken underbar natur ni har!

Ser fram emot att du delar med dig av "hemlisen" så småningom;)!

Kram & lycka till!

2009-06-02 @ 21:28:02
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0