Stackars Marwin & mig =(

Man kan ju undra om det är nån som försöker sätta käppar i hjulet för mig & Marwin så att det inte ska bli nån utställning för oss. För igår åkte Marwin nämligen på stryk av en labrador som inte har en susning om hur man ska umgås med andra hundar. Är så förbannad på att folk inte kan hålla reda på sina hundar. Men nu verkar Marwin ha tagit det hela väldigt bra förutom ett litet sår i halsen och en rispa i ena örat. Värre är det med matte som inte kan låta bli att gå emellan när någon ger sig på hennes älsklingar så hon har en reva i benet och ett stort svullet blåmärke. Men jeansen gick inte sönder så jag fick inga elaka bakterier i såret så det ska nog läka ihop fint. Och Marwin's sår tvättar jag flera gånger per dag så att det inte ska bli infekterat och hittills så ser de fina ut =) Och tassen är inte längre öm så om det inte händer nåt till imorgon så blir det utställning för oss trots allt som hänt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-22 @ 22:25:38
Postat av: Maria

Marwin såg ut att må bra men jag vart lite fundersam på honom först;) Säger bara det J...a svarta hund...tycker synd om er som är skadad :(

Lycka till i helgen!

2009-05-22 @ 22:29:18
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Åhhhh, bir riktigt upprörd när jag läser ditt inlägg.........(:!

Stort grattis till fina utställningsresultat på både Marwin & Frode!

Kram

2009-05-24 @ 07:09:20
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Lena D.

Usch, så otrevligt! Alltid en mardröm det där, att det ska hända något sådant. Tur att Marwin är en sån balanserad hund och kan lägga det bakom sig!

Lena,Moa,Maiko,Kelu

2009-05-25 @ 10:35:11
URL: http://www.indra.webb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0