Jag chicken?!? Nähä!!!!

Maria sa att jag var en chicken om jag inte anmälde Marwin till agilitytävlingen i Nordmaling så bara för att motbevisa henne så gjorde jag det ;) Nädå, det var inte pga det utan Maria sa att hon trodde på oss och jag tror på vad Maria säger så då kände jag att jag vågade =) Tack Maria för att du tror på oss!! Men han blev bara anmäld på söndan så lördan går åt till att vänja sig vid miljön. Frode är så klart också anmäld i hoppklassen båda dagarna. Och han blir bara bättre och bättre i agility'n för varje år. Min "lilla" gogubbe!!

Och så ska Maria & jag till Norge på utställning också. Det blir Marwin & Douglas som får följa med oss till Trondheim den 28 juni. Ska bli kul att äntligen åka utanför Sveriges gränser också. Ja, jag har aldrig varit utanför Sverige!! Hemma bäst ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Härligt med mycket planer! =)

2009-05-09 @ 11:12:30
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Linda,Holly&Vilde

Vad roligt att ni ska tävla agility!

Ni kommer väl till S-vall och tävlar också? ;)

2009-05-14 @ 09:56:32
URL: http://amicus.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0