Underbart vårväder =)

Igår var jag med Maria och hennes barn och vovvar på agilityplan och tränade. Båda killarna mina var så duktig =) Frode var det härlig fart på och han var riktigt taggad. Marwin skulle jag prova däcket på och se om han kunde det. I höstas när vi tränade på det så fick jag visa honom tydligt att det var genom ringen han skulle hoppa och jag hade det på lägsta höjden. Igår så satte jag upp det på högsta höjden som det kommer att vara när det är tävlingsdags och sa hoppa åt honom och han hoppade genom däcket som om han inte gjort annat i sitt liv. Blev riktigt förvånad när han bara flög igenom det men tänkte att det kanske var en lyckträff men varje gång vi skulle hoppa däcket så hoppade han igenom det =) Duktig min lilla kille är!! Men han har en förmåga att vilja krypa under vanliga hopphinder om det blir lite höjd på dom men det ska vi nog snart få till.

Kvällen spenderades hemma hos Maria och barnen framför TV'n och melodifestivalen. Riktigt mysigt hade vi det i soffan med popcorn och saft.

Idag har Marwin och jag varit till Frösön och åkt skidor med Carina & Nemo igen. Idag tog han och drog omkull mig två gånger man han tycker det är så roligt att han ibland drar iväg som skjuten ur en kanon och då orkar inte jag hålla emot när jag står på ett par skidor utan mina fötter far iväg vilket resulterar i en fin vurpa. Men annars har han varit jätteduktig på att dra idag och har jobbat på bra =)

Sen nu på eftermiddan har vi varit ute på en härlig sparktur i den sköna vårsolen. Vi tog det lugnt och bara njöt av det fina vädret och när vi kom hem fick grabbarna en lekstund i snön. Bilder från det finns här inunder =)



Min långhårige charmör =)



Gott med snö tycker Frode



Marwin spanar på utsikten



Min otroligt söte Frode



Grabbarna bus har satt igång






Kommentarer
Postat av: Maggan

Frode börjar bli lite "gammel"vit i ansiktet..tänk att har blir 7 år i år! nästa år är han veteran..då kanske han kan ta sitt första CK??!! För pigga "gammlingar" som han brukar ha en chans i den klassen=)

Puss Frode från gammel matte ;)

2009-03-15 @ 17:41:17
URL: http://www.jackdows.se
Postat av: Maria

Måste du nämna att det var fint väder idag...jag som har längtat ut hela dagen:(



Härliga kort :D

2009-03-15 @ 19:04:45
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Ewa&Wiktor&Fannie

Härliga bilder på glada och lyckliga grabbar:-)! Blir riktigt nostalgisk när du skriver "spark".....saknar verkligen det! Här ÄR det VÅR! Flyttfåglarna har kommit tillbaka och träden har små knoppar:-)!

"Kusin" Wiktor hälsar till Marwin att han måste vara juste mot matte i skidspåret:-)!

Ha en riktigt bra vecka och läs bostadsannonserna Jenny;-)!

2009-03-16 @ 09:45:36
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Anna

Här har det ju hänt massor! Kul att du är tillbaka så man får läsa lite blogg! Har saknat den. =)

2009-03-16 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0