Inflyttade!!

Nu sen en vecka tillbaka är vi inflyttade i nya lägenheten i Hara =) Men då är vi ju utan internet igen men jag kommer att försöka uppdatera lite i vår mobilblogg. Länk till den finns på hemsidans startsida till höger. Vi alla trivs jättebra i vårat nya hem. Både hundar och katter har kommit till rätta och vi har många nya promenadstråk att upptäcka. En snäll granne har också berättat om en massa spännande skogsvägar vi måste undersöka närmare.

Idag har vi varit ut på Frösön och åkt skidor. Denna gång fick Frode också följa med. Tänkte testa att ha honom lös då han inte vill dra alls utan tycker det är tråkigt men den gick super att ha honom lös. Han sprang efter mig och Marwin mest hela tiden men några goda lukter var han ju tvungen att kolla på sidan om spåret. Just nu ligger han och sover sopm en stock min lille gubbe. Marwin är också lite trött men han måste ju hålla koll på läget också. Sen ska vi in till stan på utställningsträning också. Det blir nog väldigt nyttigt för Marwin att träna på inför kommande utställningar =)

Nä nu ska jag gå och kolla om mamma & pappa har nåt gott att bjuda på innan det bär av in till Östersund!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vad kul med ett inlägg :D...du ska veta att vi saknar er på nätet. Skönt att ni nu bor närmare oss eller iaf närmare våran stuga :)

Jag ligger just nu i soffan med dunder huvudvärk och hoppas snart att jag är mig själv igen eller piggare vill jag ju vara;) så vi kan träna mycket. Tack för alla kommentarer....ja kan du tänka dig att alla tror DET för att man mår illa och har fått en liten mage :o...hmmm jag är ju snart 30 så lite tjock måste man väl få va;)Thilja tackar för gratulationen :D...psss ska hälsa henne när hon kommer hem ;)och du behöver absolut inte köpa något... Hihi ja visst var hon härlig när hon hängde på handfatet och jag kan inte fatta att hon klarar av allt hon får för sig...hon har en bra kroppsuppfattning:D Jag slår vad om att hon kommer att stå på slalomskidor innan Vilgot ;)

Kramar

2009-03-28 @ 15:28:36
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Hej!

Kul att ni mår bra och trivs i den nya boningen! Nu skall jag kolla mobilbloggen för att se vad ni har för er;)!

Kram

2009-03-30 @ 10:42:26
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Anna

Kul att ni trivs bra! Skönt att ha flyttat hemifrån igen va?! ;-) Vart ligger Hara? Måste kanske googlg, jag har ingen aning om vart det är... =0

2009-03-30 @ 15:33:19
Postat av: lisbeth. borglin

hej jenny¨

hoppas allt är bra med dig lycka till med din nya lägenhet kram lisbeth Tindra och Thella i skåne

2009-03-30 @ 20:20:19
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0