Bloggtorka

Ja här råder total bloggtorka. Har ingen inspiration alls till vad jag ska skriva om. Men en sak är säker. Jag vill flytta NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är så evinnerligt less på att bo hemma hos päronen. Att inte få ha något privatliv utan så fort jag ska göra nå't så måste jag in i detalj berätta vart jag ska och när jag beräknas vara hemma och skulle jag vara borta för länge med deras ögon sett så ringer de (mamma) och hör om jag snart inte ska komma hem. Man kan inte tro att jag har hunnit fylla 30 med tanke på hur de beter sig. Så om ni vill ha ett gott råd, flytta aldrig hem till era föräldrar igen!!

Träningen med Marwin går framåt. Lydnaden tycker han är så skoj och i söndags var vi och tränade sök och den här gången tror jag poletten föll ner för honom. Han tyckte det var så skoj att hitta folk som var gömda lite var stans. Ska bli roligt att se nästa gång vi tränar sök och se om han fattar direkt då vad det är han ska göra.

Frode har fått tagit det lite lugnt senaste veckan för Marwin sprang med full fart in i honom i förra veckan så han rullade flera varv på backen och dagarna efter det var han lite stel. Kan tänka mig att han har haft ont efter den smällen. Och jag blev så arg på Marwin som inte kan leka vettigt med andra hundar. Ni ska se hur han manglar ner Snö också när de leker. Konstigt att Snö vill leka med honom över huvud taget.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, blir lite full i skratt. Man blir aldrig vuxen för sina föräldrar alltså!!!

2009-03-16 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0