Att folk inte kan se skillnad på mitt och ditt!!!!!!!!!!!!!!

Tur att jag har för vana att ta fronten till stereon ur bilen på kvällarna för annars så hade jag nog varit utan den i morse. Såg när jag gick till bilen i morse att det varit några och gått runt bilarna på parkeringen och sopat av snön från bilrutorna. Det var lätt att se vad de haft för sig då det kommit snö under natten men väldigt korkat av dom för det hade ju varit hur lätt som helst att spåra dom om man hade velat. Men såna där typer är väl inte dikrekt kända för att vara smarta direkt!! Nä tur att man flyttar snart så att man förhoppningsvis slipper sånt här drägg!!

Annars har det väl inte hänt så mycket. Marwin har slagits med Mio vilket har resulterat i att Mio går runt och morrar på Marwin så fort han ser honom. Frode hade ont i halsen i fredags och eftersom det bara var pappa hemma då han var som värst och han har en aningen dålig koll på djuren så hade han satt i sig en massa tyg och bomull som har kommit upp idag. Inte så nice att ta hand om men bättre att det kom upp den vägen än att det hade blivit OP. När han får ont i halsen så ska han till varje pris äta allt han kommer åt och jag vet ju hur han blir så jag brukar ta bort allt ätvänligt. Fast pappa har nog lärt sig nu. Vi tränar även på lite med allt möjligt och försöker njuta av vårsolen när den tittar fram =)


Kommentarer
Postat av: Lena,Moa,Maiko

Ja, men kära nån; klart att man måste käka något som kliar gott i halsen om man har ont där! Mina hundar gör likadant, om de t.ex. ätit för mycket gräs, som inte halkat ner riktigt. Knäckebröd är ganska bra...

Hoppas att allt är bra med din flock och att det snart blir flytt av. Någon kissekatt vill vi däremot inte ha... även om han är söt!

2009-03-03 @ 15:44:01
URL: http://nysvansat.blogspot.com/
Postat av: Maria

Ähh varför ska man se skillnad på mitt och ditt för ;)

2009-03-05 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0